/fotboll/osk/forum/10127.aspx/fotboll/osk/forum/10127.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro snobben
2005-05-11 22:15
ÖSK Fans // Håller med. Minns att Hammarby plockade in ett gäng spelare som tydligen skulle vara i en klass för sig. Man hade sett dom på video. Varning över det på Walter. Har inte gjort mycket rätt i mina ögon.
Forward ara
2005-05-11 22:07
snobben /
Varför är du så jävla kaxig då?.

Vill du att folk ska respektera dig,
VISSA SJÄLV FÖRST RESPEKT SEN SNACKA.

I mina ögon, är du inte ens värd o respektera.
Forward ara
2005-05-11 22:06
Hlynur,
Jag har alltid hållt på ÖSK, va fan är det för fråga,

Jag bodde tidigare i Karlskoga, o hejade på ÖSK.

OCH DÅ SPELADE INTE KUHI,
Då spelade Skoog, Pelgander, Per Andersson, osv.
Örebro Rasberg
2005-05-11 18:22
Jag får väl ta och lista mina anfalls val:
1. Eidur
2. M.Jonson
3. Costa
4. Kuhi
5. Tahiri
6. Lundblad
...
87. Walter

ja, tack...
Örebro ÖSK KRILLE
2005-05-11 11:30
Hur många bussar blir det till västerås?
Örebro Chipset
2005-05-11 14:33
ÖSK-Kenneth//

Härligt initiativ. Måste delge min ranking av anfallarna:

Costa
Tahiri
Kuhi
Lundblad
Gigena

Örebro ÖSK-Kenneth
2005-05-11 19:02
joth//
Ja det är kanske när man tänker efter ingen konkurrens att tala om :-)
Kanske t.o.m. en 1:a plats...
Örebro Hero
2005-05-12 08:43
Det pågår en omröstning på Kubanerna.se gällande ett uppladdningshak för alla ÖSKare. Omröstningen ligger under kategorin "Övrigt", ge er in och rösta och gör slut på alla tvivel om var vi laddar upp inför match.
Länktips: www.kubanerna.se
Örebro joth
2005-05-11 18:31
Kul killar! :-) jag kan nog slå mig in på femte plats på chipsets lista... med mina 1,90 bör jag nog kunna knoppa in en och en annan boll i bästa Kennet Andersson stil. ;-)
Örebro Kalk
2005-05-11 14:48
ara//
Du har uppenbara problem med de svenska idiomen...

Här har du ngr fler att klura på:

"Blåögd"
"Inte torr bakom öronen"
"osnuten"

Mvh/ Kalk
Örebro ÖSK-Kenneth
2005-05-11 14:39
Mittåt//
De kan ju använda Walter på träningarna när de övar frisparkar. Är ju bättre med rörliga figurer så spelarna inte blir överraskade när muren helt plötsligt börjar röra på sig på matcherna :-)
Örebro ÖSK-Kenneth
2005-05-11 14:24
Här är min ranking av de vi har i truppen:

1. Costa
2. Kuhi
3. Lundblad
4. Gigena
5. Tahiri

Jag ser gärna Lundblad som en av anfallarna när han är klar för spel.
Varken Kuhi eller Costa är någon Allsvensk spelare men att gå så långt att de inte platsar i S1 är väl att ta i...
Walter kan säljas och Emra stå på tillväxt med ev. inhopp vid skador på de nån av de andra...
Örebro altar
2005-05-11 11:27
Jaha, vad är det för någon smartskalle som rensar bort mina seriösa inlägg? Det var ju absolut inte provocerande... Skulle gärna vilja att den som gjorde det skickar ett meddelande till mig och förklarar varför.
ara// Om du missade mitt inlägg, så kan jag säga dig att jag ansåg att Kuhi inte har någonting att göra i Allsvenskan eller Superettan. Du får ha han som din idol/förebild om du vill, men jag fattar inte hur man kan ha en sådan dålig fotbollsspelare som förebild. Min personliga åsikt, och du behöver inte ta illa upp och "attackera" mig...
Örebro Hlynur
2005-05-12 09:01
" Lars Liljegren konstaterar att Lars-Åke Lagrell kanske blivit för stor för sitt eget bästa."

Han har mitt fullhjärtade stöd!!!
Örebro erikf
2005-05-11 17:33
altar, där måste jag säga emot dig. Walter håller ABSOLUT INTE samma klass som Kuhi. Ta ÅFF-matchen som exempel. Det Walter uträttade var ungefär att stå i vägen för medspelare och agera träben. Kuhi kändes mycket hetare, de gånger han fick lägen.

Visst Kuhi är ingen toppspelare, men Costa/Kuhi är det bästa anfallsalternativet vi har idag.
Och mål gör han ju faktiskt, Kuhi.
Örebro Arx
2005-05-12 08:50
Hlynur//
Han såg tydligen VF-matchen på plats (undrar vem han höll på...?) Hoppade Walter in där? Och ÅFF-matchen kan han ju (dessvärre...) ha sett på TV.
Örebro Örebro Sport-Grixx-Fuck SvFF
2005-05-11 17:32
MejjA// Skulle kunna vara det att om man tittar åt fel håll så slår man lätt skallen i betongen.

Alla är ju inte beredda på knuffningen och så kan det finnas lätt rörelsehindrade supportrar i klacken.

ÖSK-Kenneth// joth hammnar på xx plats, bänken med tränarna och ÖSK-U går före:-)
Örebro ÖSK-Kenneth
2005-05-11 17:25
# brorzan//
joth måste hamna på plats 12 :-)
Örebro snobben
2005-05-12 10:15
Lars-Åke Lagrell - mannen som aldirg skickade någon e-post!
Örebro Hlynur
2005-05-12 08:58
Se länken, handlar om Lagrell..." - Jag förstår inte vad det är för fel på karln"

Kanske läge att rösta på Lars Liljegren som ordförande i Riksidrottsförbundet :-)

Arx// Ja då förstår jag, för mot Frölunda gjorde han intemycket väsen av sig den gode Walter.

Örebro Hlynur
2005-05-12 08:22
ÖSK-Marte// Har han sett honom spela?
Örebro ÖSK-Marte
2005-05-12 07:56
Intressant interbju med Alvbåge i NA idag, där han bl a dömer ut Walter.
Örebro Hero
2005-05-12 08:48
Bussar + snett = ca 140 personer till Västerås.
Anmäl er snarast och peppa era vänner att följa med.
Örebro # brorzan
2005-05-11 14:51
Kenneth //

Känns tryggt! :o)
Örebro kenya
2005-05-11 16:11
Att peta Kuhi mot Emra är nog lite att ta i. Kuhi är rutinerad trots sin ringa ålder och även fast han kanske inte är så säker framför mål så skapar han ändå många lägen åt andra.

Satt o följde han mot Gais i 2.a halvlek och han sprang mycket o rätt. Att han inte fick bollarna i rätt läge eller att de andra inte kunde utnyttja luckorna han skapade är inget han ska skyllas för.
Örebro altar
2005-05-11 17:27
ara//
Den dagen du respekterar folks åsikter, samt den dagen du kommer upp i MIN nivå, prata/skriv då till mig. Jag tillhör väl dem 20% som inte diggade Kuhi under försäsongen. Har aldrig gillat killen. Han är alldeles för kort, lätt och rent utsagt dålig för att platsa i Örebro Sportklubb. På tal om att de andra anfallarna inte har gjort fler mål än Kuhi, så kan jag säga dig att jag ser en grymt stor potential i Costa. Har Kuhi någonsin avslutat ett mål med en iskall avslutning. Okej, målet mot Åtvidaberg var inte fy skam, men Costa då. I ÖSK:s 3-3 match mot Sundsvall förra säsongen så gjorde han ett grymt snyggt nickmål samt en ännu snyggare bicca... Costa har grymt mycket boll i sig, i jämförelse mot Kuhi. På tal om Emra så har jag spelat i samma lag som honom för ett antal år sedan, och den killen har verkligen boll i sig. Men han är på tok för självisk, eller var i alla fall på den tiden. Han är det fortfarande idag, men han lär sig mer och mer, ju längre tiden går. Enligt mig och säkerligen flera andra så har Kuhi absolut inte utvecklats de senaste 2-3 åren. Walter håller samma klass som Kuhi. Alltså, han uträttar nästintill ingenting på planen. Men å andra sidan så är ju Walter en target player.
Tack och hej leverpastej.
Örebro ÖSK-Kenneth
2005-05-11 23:51
*Korpen*//
Bryne var namnet på klubben som alla tre gick till. Oyuga, Maruti o Paulsson
Örebro dansken-i-tunnan
2005-05-11 21:36
ara:
Du säger att Kuhi ska få självförtroendet. Men han har inte fått det på några säsonger i allsvenska + några matcher i superettan. Hur lång tid kommer detta att ta? Jag tycker att Herish har fått sin chans och att det är dags att testa något nytt. Varför inte emra.
Örebro KUUBBBAAAAA
2005-05-12 11:38
Fr.o.m. nu får Lars Liljegren mitt fulla stöd.
Örebro KUUBBBAAAAA
2005-05-12 14:49
Tänkte ta bilen till VÄSTERÅS från STOCKHOLM på tisdag.
Ngn som vill följa med? Ca 100kr, billigare om vi fyller bilen.
Dessutom ngn som Ska åka STHLM-Örebro över helgen, tänkte åka fre ca 18, tillbaks söndag kväll.
Annons: