/fotboll/osk/forum/10064.aspx/fotboll/osk/forum/10064.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK tattoo
2005-08-16 08:42
Måste berömma Mirza för igår, tyckte att han var en av dom som tog tag i spelet igen runt 60-65 minuten, sprang och störde rev och slet för att få tag i bollen passade rätt och höll i bollen ,lite för länge ibland, annars var ju thompa trots ålder förbannat bra, patrik, vad ska man säga glimrande första mattad i andra, costa skulle gjort minst 2 mål, munster 2 till,
Rött kort ska domaren ha, totalt fel hela tiden,
Mirza varnad för att ha stoppat bollen, åff spelare sparkar nästan upp den på läktaren efter avblåsning ingen åtgärd, hur många avblåsningar var det andra halvek 6-7 st men ändå 3 minuters övertid vad missade jag.
Westman bra, och vad otroligt synd att inte emras fint gick hem, det hade nog blivit årets mål än så länge..
Örebro zxcv
2005-08-16 08:21
Axel var en av de bättre igår tillsammans med Anttonen, Thomas och Westman.

jag tycker inte Munster inte var något vidare igår heller. Men att han gör mål tyder ju på att han är en äkta måltjuv. Men han får godkänt iallafall :)
Örebro Tomten (ÖSK laddar med ÖSK-mål!)
2005-08-16 08:19
Nån som vet när Angel kommer vara spelklar?
2005-08-16 08:17
Fan väd stiligt, in your face Aftonbladet!
Örebro Pelle2-Avgå Walker.nu.omg
2005-08-16 07:15
Om inte Fantomen börjar att spela med Costa på mitten nu så är det dags att sätta honom på bänken, fan va dålig han va i går.

I dags läget så skulle inte Costa gör mål om så motståndarna spelade utan målvakt.

Annars åter igen en mycket medioker insatts utav ÖSK trots vinst.

Tack Westman och Munster för att ni tog tre poäng och låter hoppet leva.

Med det här spelet så blir det inga poäng emot Gais.

: Förövrigt så platsar Gurra i ÖSK :
Örebro Marta
2005-08-16 01:02
Jag skulle uppskatta om Mackan hade den goda smaken att koka alternativt steka upp sin tidigare författade krönika (baserad på en teori om att loppet var kört efter Bodenförlusten, eller något annat nonsens) för att sedan sätta sig och dinera densamma i någon sort skammens vrå.

Vi får aldrig vika oss, det har det hårda tärande ÖSK-livet lärt mig, hoppas du nu kan ta samma lärdom.

För övrigt, precis åter efter ett tags semester och med två vinster under samma period undrar jag om jag inte ska ta ett samtal med min kära chef om att det kanske vore lika bra att jag, för hela Örebros bästa, begav mig ut på några veckors semester till.

Frågetecken kring Munsters fysik från mig: Kramp i två matcher, ont i foten i den senaste. Vet inte i vilken omfattning han spelade mot VFF. Håller han ihop säsongen ut???

När kommer gammeldansken återigen beträda den härliga plastmattan och vet någon när Angel kan vara klar för att få beträda densamma i matchsituation?

Kuhi rocks för övrigt!
Örebro Finliraren
2005-08-16 00:22
Att Erkan vill visa filmsekvensen om den omtalade sparken är bara bra. Då kommer man också se nackslaget som en annan Frölundait utdelar. Fattar inte vad han ser för fördel att visa sekvensen. Skulle vara att han blir trampad på men det var ju inget överlagt. Det var däremot hans egen spark och det måste ju synas klart och tydligt. Enligt min mening gör Erkan nu hjärnsläpp nummer två. Tycker han ska bli avstängd resten av säsongen. Hade det varit lite ruter i karl´n hade han bett om ursäkt (på allvar) och stått upp för det han gjort.
Örebro Finliraren
2005-08-16 00:10
Hallå alla! Nu ser det riktigt bra ut. Marschen mot Allsvenskan har börjat - på allvar. Munster kommer mer och mer och vår nästa "joker" heter Angel. Anttonen har alltid varit min stora favorit men han kommer att få sällskap av fler idoler i laget. Men bara EN MATCH I TAGET och kom ihåg: ÖSK kan rimligtvis inte vinna alla återstående matcher MEN det kan inte heller de andra topplagen. Så, nu hänger vi i och släpper inte taget ÄVEN om det skulle kärva lite. Våra killar kommer att ge oss så mycket glädje som kommer att smitta av sig på hela stan och förhoppningsvis några fler sponsorer. För nu är ÖSK på gång!
2005-08-15 23:41
Får Munster bara komma in lite i spelet tror jag han kan vara guld värd, hade han satt alla sina chanser idag hade vi vunnit med en jäkla massa mål....
Örebro K8 -Avgå SvFF!
2005-08-15 23:40
illie //

Lugna ner dig!!!

Vad gjorde Anttonen? Skapade hur många chanser som helst när han gjorde sin gubbe, kom runt på kanten och spelade in bollen framför mål där Munster och Costa borde gjort fler än ett mål.
Örebro illie
2005-08-15 23:31
nån som vill svara lr?
Örebro illie
2005-08-15 23:31
mm
Örebro illie
2005-08-15 23:23
fasst dt va dålit att emra inte va me från start
Örebro illie
2005-08-15 23:22
ja tyckte costa va grymmast tesammans me t. andersson
Örebro illie
2005-08-15 23:20
????
Örebro illie
2005-08-15 23:19
Ämne: Skönt med vinst men ....
hur kan du tycka antonen va bra va gjorde han????
Örebro illie
2005-08-15 23:19
hur fan kan man tycka att antonen va bra???
Örebro # brorzan
2005-08-15 23:13
Servern har rest sig och Westman-intervju ligger ute.
Örgryte Bocek
2005-08-15 22:42
Hoppas verkligen ni kör över gajs, ser mycket hällre er i allevsnakn än gajs!!
Örebro Zmirc
2005-08-15 22:34
Skönt med vinst men varför ska laget ge bort initiativet i andra halvlek? Vi bjöd in Åtvid i matchen och hade de varit vassare i avsluten hade det slutat illa. Mirza var kung idag, Anttonnen och Westman också bra.
Örebro Eken
2005-08-15 22:32
Per Persson//Snacka om förföljsemani mot Fsam. Sjukligt? Kräver bättre grejor än Alvedon.
IFK Norrköping Alcatras
2005-08-15 22:24
Vi slog er publik siffra med 52 personer.
Slå nu gays i nästa omgång och jämna till serien nu.Vem vet vi kanske båda går upp.
Örebro # brorzan
2005-08-15 22:22
På grund av Chipsets idoga uppdaterande av rapporten på officiella så har servern gått ner och kommer inte igång förräns imorgon igen. Då utlovas spännade artiklar!
Elfsborg Mattias_Jonsson
2005-08-15 22:17
fanthomas- / Hoppas du har rätt!! :)
Örebro Per Persson
2005-08-15 22:15
Anttonens i särklass bästa match i år. Tack för att han blev kvar hos oss. Otroligt nog blev han inte vald till matchens spelare ???. Snacka om att man var orolig sista 10 min. när olyckan Fredrik S. hade dragit av sig överdragskläderna. Men böner hjälper ibland. Han kom inte in.
Örebro fanthomas-
2005-08-15 22:05
Mattias_Jonsson: riddez avgör på söndag :)
Elfsborg Mattias_Jonsson
2005-08-15 22:00
Kan man göra annat än njuta nu??!! Faan va taggade vi ska vara på söndag i Gbg, både spelare och publik!!!
Örebro Eken
2005-08-15 21:58
På söndag krävs det ytterligare en växel
Örebro Eken
2005-08-15 21:56
Anttonen, Riddez, Andersson och Westman dagens ÖSK-topp
Örebro Mr.ÖSK
2005-08-15 21:54
Fy fan vad skönt!!

Riktigt bra fläckvis men även riktigt dåligt också det fläckvis, men det är starkt att vinna sådana matcher. Dock skall matchen punkteras redan i första, Costa måste sätta såna gratischanser som den idag.

Målet, jag skriver det igen MÅLET, vilket anfall!!! Som taget ur en instruktionsbok för den som vill bli både fotbollspelare och tränare. Mycket bra gjort av Costa att titta upp och lägga ut den till Anttonen som gör en underbar dribbling och sedan är det tack vare Munsters monsterlöpning i starffområdet ingen svår sak att slå passningen som sedan Munster förvaltar på bästa sätt. KANONMÅL.

Annars tycker jag att Axel Kjäll var bäst på plan tillsammans med Mirza och Tompa. Stort tack även till Westman efter ett sällsynt misstag efter en annars i stort sett prickfri Frippe.
Annons: